kobo läsplatta prisjakt

kobo läsplatta prisjakt

4.4 (4) 1 790 kr 21; Kobo Clara HD. 2.3 (3) 1 590 kr 17; Amazon Kindle 10 4GB.

Öppna dörren till fler än fem miljoner e-böcker och ljudböcker på prisbelönta läsplattor och gratisappen Rakuten Kobo. Köp ... Innovativt fodral till Kobo Libra H2O som tänder och släcker din läsplatta enkelt genom... 399 kr.

I första hand knuten till den kanadensiska återförsäljaren Kobo, men kan även läsa svenska e-böcker. För att göra läsupplevelsen bättre för inbitna boknördar som läser i timmar i sträck och vill ha ett lätt, bärbart alternativ till stora böcker, har Kobo skapat sin mest bekväma eboksläsare någonsin.

499,-inkl. Många förväxlar den med en surfplatta, men det är långt ifrån samma sak! Det billigaste priset för Kobo Libra H2O just nu är 1 790 kr. 4.2 (2) 2 890 kr 19; PocketBook InkPad 3. Finns i olika varianter. © 2000-2020 Prisjakt Sverige AB Vi använder cookies och behandlar personuppgifter för att leverera tjänster till dig, vidareutveckla våra tjänster, personalisera innehåll och ge dig relevant marknadsföring via Facebook och Google.Vi är en del av Schibsted. Jag bara tycker att om man jämför med en iPad för 3500kr så får man inte så mycket för pengarna. Prisjakt jämför priser och erbjudanden från 21 …

Mer information finns hos Kobo.

Läsplatta ; Displayskydd surfplatta ; Fodral surfplatta ; Hållare surfplatta ; Laddare surfplatta ; Pekpennor ; Tangentbord surfplatta ; Visa filter. © 2000-2020 Prisjakt Sverige AB Vi använder cookies och behandlar personuppgifter för att leverera tjänster till dig, vidareutveckla våra tjänster, personalisera innehåll och ge dig relevant marknadsföring via Facebook och Google.Vi är en del av Schibsted. Framtidens läsupplevelse i din hand.

moms .

Jag gillar verkligen nattläget på bakgrundsbelysningen. Vi använder cookies och behandlar personuppgifter för att leverera tjänster till dig, vidareutveckla våra tjänster, personalisera innehåll och ge dig relevant marknadsföring via Facebook och Google.Vi är en del av Schibsted. Skonsamt för ögonen. Lägg till i önskelista ; Jämför; Skriv ut; MediaMarkt-pris .

Kobo Aura One är vattentålig i upp till 60 minuter på 2 meters djup, utan att lida av några som helst skador.

Sveriges bästa datorbutik med det senaste för gaming- & teknikentusiaster. En läsplatta, eller e-boksläsare som de också kallas, har funnits länge på marknaden, men har inte riktigt fått fäste i Sverige. Har dessutom en smart ställfunktion för bekväm läsning. Kobo Forma. I första hand knuten till … PocketBook Touch Lux 4 är utrustad med en kapacitiv multisensorisk E Ink Carta-skärm me... 1290 kr. Till teknisk specifikation.

Kobo: Läsplatta: Kobo. Edit: även om min prisjakt-recension är lite negativ så är jag egentligen nöjd med plattan. Amazon Kindle 8 Touch Vit finns hos Inet! Pris. Dessa lånades ut till oss av webbutiken Inet. Det här är en fantastisk funktion på en läsplatta eftersom det innebär att du kan läsa i badkaret, i poolen eller varsomhelst nära vatten egentligen. Tolino: Läsplatta: Tolino.

Produkter mellan 9 kr och 20290 kr. Innovativt fodral till Kobo Forma som tänder och släcker din läsplatta enkelt genom att öppna och stänga. Jag kan allt om läsplattor – klicka här för att komma direkt till testvinnaren! Kobo.

Innovativt fodral till Kobo Libra H2O som tänder och släcker din läsplatta enkelt genom... 399 kr. 2 195 kr 14; PocketBook InkPad X. Varumärken. Det är den populäraste produkten i kategorin Läsplattor med ett genomsnittligt betyg på 4.4 av 5.


Matematik 1a Motsvarar, Gillar Fina Kläder Korsord, Snittpris Diesel 2019, Frågor Om Visum, Bamse Kungsbacka Teater, Flyg Från Qatar Till Arlanda, Volkswagen T5 Wiki, Köpa Busskort Piteå, Maui Shampoo Vegan, Vp Rör I Vägg, The Sopranos Valentina, Britax Kidfix Sl Sict, Polestar 3 Pris, Så Som I Himmelen Slutet, Beyond Burger Recept, Pannacotta Med Salt Kolasås, Black Ops 2 Stats Ps3, Shetland Sheepdog Norge, Träna Utan Att Få Större Ben, Driver Långsamt Synonym, Varför Har Den Psykiska Ohälsan ökat Bland Barn Och Unga I Sverige?, Animal Crossing New Horizons All Fish And Bugs In April, Billig Transportbur Katt, Csr Och Hållbart Företagande, Montera Ifö Sign Toalettsits, Dexter Karlstad Bankid, Jag Ser Fram Emot Att Få Komma På Intervju, Dessert Med Mango Och Ananas, Måla Ner Taket Hur Långt,