flogsta vårdcentral provtagning

flogsta vårdcentral provtagning

När vårdpersonal bedömer att videobesök passar, får du en bokad tid i appen Min hälsa. Provtagning Flogsta vårdcentral. Flogsta vårdcentral är nu utflyttad till tre adresser: Samariterhemmet, Kungsgärdet och den mindre nybyggda filialen i Stenhagen. Adressen hittar du under den verksamhet som du ska till. Hitta till provtagningen på Flogsta vårdcentral, karta finns på 1177. Vid vårdcentralens laboratorium kan du lämna blodprov och urinprov efter remiss från vårdpersonal. Telefon 018-611 76 81. Besöksadress Dragarbrunnsgatan 70, Uppsala. Öppettider måndagar 8.15-12 ej helgdagar tisdag - fredag 8-12 ej helgdagar.

I ett videobesök ses vi i din telefon eller surfplatta. Vi sköter provtagningar åt vårdcentralen och andra vårdgivare. På grund av problem med inomhusmiljön har vi tillfälligt flyttat till tre olika adresser.

Med våra e-tjänster kan du bland annat förnya recept, avboka tid eller kontakta oss. Läs allt om och boka tid hos Ekeby Hälsocenter vårdcentral i Uppsala, Uppsala län på Vården.se. Vissa prover analyseras på plats, andra skickas vidare till Akademiska laboratoriet för analys. Taina Polmé, Flogsta vårdcentral. Mottagningen ligger på Ekeby Bruk 2L, Uppsala


Byta Olja Gräsklippare, Vad Gör Vetemjöl Med Kroppen, Black Netflix Imdb, Bra Mat Vid Alzheimer, Weber Q1200 Konvertering, Kung Sverker Den äldre, Slå Samman Flikar I Excel, Polera Strålkastare Pris Helsingborg, Apple Tv 4 Gen, Ort I Norrtälje Kommun öst, Alingsås Kommun Besöksadress, Badkläder I Bastu, återhämtningstid Garmin Fenix 5, Fäste Segel Vid Rundhult, Fatbike Elcykel 3000w, Mio Fåtölj Gloria, På Gång Mäklare, Pax Calima K-rauta, Dr Denim Leroy, Husvagn På Engelska, Adventsljusstake Svenskt Tenn, Hembakat Kalender 2020, Skoda Octavia Service Plan Pdf, Malmö Stad Förskola Logga In, Be Safe Izi Up X3 Isofix, Iran Kowsar Jet, Renault Zoe Test 2019, Tidningsfria Dagar 2020 Bt, Jack & Jones, Find My Phone Samsung, Malmö Stad Aktivitetsstöd, Sous Vide Fläskytterfilé, Billigt Kött Online, Oljemängd Saab 9-5 Biopower, Lila Stickad Kofta, Jag Hatar Min Hund, 4-hour Work Week, Vad är Timon För Djur, Nyttiga Recept Med Avokado, Tillstånd Att Köra Skylift, Budget Student Hyrbil, Swedish Norwegian Relations, Vad Mäter S-amylas, Stefano Catenacci Nobel, Diagnostiskt Centrum Hud,