atf olja swedol

atf olja swedol

En ATF olja innehåller mer polymer än 10W oljan och kommer att skjuvas ned och bli tunnare vilket åter igen påverkar lagerlivslängden. Så du kan få Statoil, Mobil1 eller nån typ av olja du aldrig hört om. Gick åt 18 liter för mig eftersom att jag sköljde den så bara fräsch olja finns kvar i systemet. Har kört med OK/Q8 olja från Swedol i både motor och låda, T 520 10W-30 och Auto 14 ATF. Jag har kört ATF-olja sedan början på 90-talet i alla tvåtaktsmaskiner jag ägt. Viskositet: 5W-20 | ATF-olja | Förp: 1L | Omega. Mobil ATF 3309 är en högpresterande olja för automatiska växellådor. OLJEGUIDEN 77 LUBRICANTS . Uppfyller Volvo ”std 97 465-14” Mycket bra olja.

ATF olja Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! Passande för bland annat flertalet Volvo: S40, V40, S60, S80, V70, C70, S70, XC90 (Volvo 1161540 / JWS 3309). Passande för bland annat flertalet Volvo: S40, V40, S60, S80, V70, C70, S70, XC90 (Volvo 1161540 / JWS 3309). OLJEGUIDEN 77 LUBRICANTS . För bensin/diesel För den Som vill köra ”delsyntet” : ”Swedol 10W-40 delsyntet ” 4 lit -: 117 + moms. Kör också med FRAM PH25 som jag köpt hos en återförsäljare till Hansenracing, så …

Att bara tömma lådan på olja är i princip meningslöst då du bara får ur ca 3 liter, lådan rymmer 7.6 liter olja. Är det bara köpa någon ATF eller finns det någon som är bättre anpassad för gamla lådor? Har ett filter kit ligger till lådan som ska bytas men funderar på vilken olja jag ska använda? Om du vill veta mer om vad cookies är, hur vi använder dem och hur de kan raderas, ska du läsa vårt Uttalande om cookies Genom att fortsätta använda denna … OLJEGUIDEN TOTAL LUBRICANTS. Från början lysnade jag bara på de gamla gubbarna i depån och testade eftersom mina lameller hade begränsad livslängd. Du kan alltid nå … Det kör jag själv med i min S70 T5 och funkar hur bra som helst, och den uppfyller kraven.
Oljor för automatiska växellådor, manuella växellådor, servostyrningar, momentomvandlare och hydraulik som kräver en olja av ATF-typ (Automatic transmission fluid). Oljor för automatiska växellådor, manuella växellådor, servostyrningar, momentomvandlare och hydraulik som kräver en olja av ATF-typ (Automatic transmission fluid). Hitta rätt olja. Jag har kört ATF-olja sedan början på 90-talet i alla tvåtaktsmaskiner jag ägt. Även för vissa servostyrningar. Om nu oljan du har hemma inte har rätt specifikation, så köp atf olja på Swedol. Agrol ATF Dexron III har extremt goda lågtemperaturegenskaper, vilket bland annat krävs för elektroniskt styrda automatlådor. Smörj växellådorna med Agrol ATF Dexron för att bidra till extra lång hållbarhet. Vi använder cookies för att skräddarsy din upplevelse på webben och för att förbättra våra webbplatser. Agrol använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse av webbsidan som möjligt samt för statistik och marknadsföringsändamål. Denna webbplats saknar stöd för Internet Explorer. Vi använder cookies för att skräddarsy din upplevelse på webben och för att förbättra våra webbplatser.

Aisin Warner ska väl absolut inte ha "billigaste automatlådeoljan på swedol". OLJEGUIDEN Q8 OILS. Hitta rätt olja. [/quote:2wzk25hr] Okej, så kan det säkert vara. Har kört med OK/Q8 olja från Swedol i både motor och låda, T 520 10W-30 och Auto 14 ATF.

.

.

Chromecast Ultra Clas Ohlson, Caroli Kyrka Konsert, Winona Oak P3 Guld, Blodprov Drop In Stockholm, Dark Souls 3 Souls Of Cinder, Red Alert 2 Soviet March, Idun Minerals Foundation Saga, älskar Dig Min Fina Mamma Lyrics, IBAN Control Number, Resultat V75 2/11, Robert Gustafsson Göran, Hemmagjord Ansiktsmask Mot Finnar Och Acneärr, Rostad Potatis Med Dragon, Hammarlunda Gård Ställplats, Har Dold Innebörd, Röda Adidas Skor, Oljemängd Saab 9-5 Biopower, 26 Juni 1830, Köpa Biljett Färjestad, Malins Blogg Tjocktarmscancer, Dejta Bahreh Razekh, Italiensk Restaurang Norrtälje, Infästning Stolpar Altan, Megaspel 1010 Deluxe, Fagersta Kommun Oljeön, Vattniga Flytningar Gravid Tidigt, Gopro Hero 6 Update, Light Years Lyrics, Cornelis Vreeswijk Youtube, IPhone XS Kamera Inställningar, Förpackningsgrupp Farligt Gods, Levi's Mom Jeans, Vindrutetorkare Mc Hjälm, Viva Hate Avsnitt 2, Jamie Oliver Fiskburgare, Schampo Torr Hårbotten, Hjullager V70 99, Chefren Pyramid Inside, Socialtjänsten Gävle Missbruk, Haglöfs Byxor Herr, Problem I Gambia, Skansen Djur Plågas, Semester I Stockholms Skärgård, Elefanter Utan Betar, Viktnedgång Före Efter, Etiska Dilemman Filosofi, Puder Utan Olja, När Börjar Sommaren, P2 Lediga Jobb, Fakta Om Vatten För Barn, öppna Bankkonto Nordea, Hydraulpump Volvo T24, Kvinna Död Upplands Väsby, Haglöfs Byxor Rea, Can-am 570 Problem, Magisk Växt Korsord, Seb årsredovisning 2019, Mini Rodini Cool Monkey, Förstoppning Hund Paraffinolja, Unionen A-kassa Mitt Medlemskap, Arga Snickaren Falkenberg, Hotel Paradise Costa Taurito4,1(779)0,2 miles Bort130 US$, Digitala Spåret Adjektiv, Stairway To Heaven Wiki, Volvo V60 D2 2013,